Subscribe:

Ads 468x60px

Thursday, June 28, 2012

Sistem Stiforp Rotator - Tools Memudahkan Anda Dapat Pelawat (web hits)

Setiap perniagaan diinternet, apa jua bisnes sekalipun yang dijalankan diinternet, sudah pastinya anda perlu untuk promosi. Atau kata lainnya, anda perlu buat pengiklanan supaya dapat pelawat yang ramai.

Pelawat yang singgah ke website anda, berkemungkinan akan mula melanggan produk anda atau tidak. Jika kita ingin rate % yang tinggi untuk orang langgan produk kita, kita perlukan pelawat bertubi-tubi setiap hari!

Nak dapat pelawat ni, bukannya mudah dan sekelip mata. Anda perlu ada skill dan teknik untuk buat promosi. Kalau pandai pasang iklan, lagi bagus. Pandai promote kat Facebook pun bagus.

TAPI, bagaimana pula jika anda BARU dalam industri perniagaan internet?

Website sudah ada, produk sudah ada, semua dah lengkap. Tinggal nak mula terima duit saja. Tapi, langsung takde pelawat datang, maksudnya comfirm income anda "0"

Dengan PowerTeam, kami dipimpin oleh mereka yang pakar dan mahir dalam pengiklanan diinternet. Anda tidak perlu keluar kos yang banyak kerana, dengan bantuan Stiforp Rotator tools, kami akan buatkan iklan untuk anda ditempat yang ada bilangan HITS yang tinggi dan berpotensi.

Ianya macam "main kutu". Ikut giliran terima pelawat masing-masing.

Jika kita ingin pasang sendiri iklan di akhbar online, sudah pasti kosnya sehingga RM300-RM500 seminggu! Mereka yang tidak mampu, kesian jugak lah kan....

So, adanya tools rotator ini, kita kongsi iklan ramai dengan harga minima, dan pelawat juga kita kongsi ramai-ramai SECARA ADIL.

Sistem ini sangat mudah digunakan, dan ianya telah disertakan dalam tools STIFORP. Siapa yang dah join stiforp, ada fungsi ini.


Ini bukti kami baru saja pasang iklan kurang 12 Jam, dan sudah menerima jumlah 60 klik. Dan setiap peserta yang bayar duit kutu, akan dapat agihannya secara adil...

So, jika anda seorang LEADER dalam bisnes MLM online, dan inginkan network anda pun dapat pelawat walaupun tak pandai buat iklan, tidak mengapa. Gunakan saja tools ini macam kami gunakan untuk membantu ahli-ahli stiforp dalam group kami buat pengikalanan...

Best kan..? Dengan Stiforp Power Team, anda akan dapat EXTRA EXTRA EXTRA Tools + ILMU!

4 comments:

Unknown said...

mane nak dapat sistem rotator ni??xde nampak pon kat stiforp??

Mior said...

klik kat my tool...

Admin said...

1.login di stiforp
2. klik My Tool
3. Klik NEXT LEVEL
4. Traffic Rotator

anafiah haji abdul razak said...

setelah klik add rotory tu apa yg diisikan dlm petak kosong tu , tuan admin

Post a Comment