Subscribe:

Ads 468x60px

Thursday, June 28, 2012

Sistem SMS Sender PERCUMA! - Untuk Ahli Stiforp bersama Power Team.

Join bisnes STIFORP bukanlah semata-mata untuk mencari pendapatan sampingan, tetapi berdasarkan produk dan matlamat utama adalah "Tools Membantu Perniagaan Anda".

Jadi, apa yang pihak STIFORP TIDAK berikan, kami di PowerTeam akan berikan kepada mereka yang kekal melanggan sistem Stiforp bersama kami.

Anda takkan RUGI sedangkan yuran bulanan cuma usd9.95 saja, anda juga dapat tambahan:
  1. ILMU tanpa-had dari trainer dan juga team leader Power Team. Ada yang pakar internet, dan juga pakar networking, serta pakar trading. Cedoklah ilmu-ilmu bersama kami.
  2. Group Support di Facebook untuk memudahkan bantuan secara online.
  3. Sesi Perjumpaan (Group coaching & personal coaching) juga diadakan untuk mereka yang suka belajar face-to-face.
  4. Extra sistem tambahan sepeti Email Follow Up (bahasa melayu), Webinar (bahasa melayu), Video Tutorial (bahasa melayu), dan panduan2 tambahan dalam bentul PDF (ebook).
  5. TERBARU -  Sistem SMS sender untuk anda guna pakai PERCUMA tanpa-had untuk promosikan apa jua bisnes anda lakukan, atau untuk kegunaan komuniti anda.

YA, bukan sahaja tools stiforp yang sudah serba-lengkap, tapi kami perihatin untuk menambah nilai yang masih belum ada di stiforp. Tujuan utama adalah untuk "MAJUKAN BISNES SEDIA-ADA ANDA"....

Jika anda buat sebarang bisnes MLM atau networking, cubalah buat stiforp dulu sebagai jambatan untuk anda berjaya dalam bisnes MLM yang anda ceburi....

Dari masa ke semasa, kami akan tambahkan tools-tools tambahan untuk kegunaan dan kepentingan anda.

2 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Admin said...

Sila email kami,
admin@akademiwebsite.com

kami cuba bantu semampu kami, walaupun anda bukan direct downline saya :)

Post a Comment