Subscribe:

Ads 468x60px

Thursday, June 14, 2012

Tools Stiforp: Bersama Majukan Bisnes Sedia Ada Anda!

Anda mungkin dah ada bisnes sendiri.
So, kenapa perlu sertai STIFORP ni ya?




Ok, ni jawapan saya:

Saya juga sudah ada bisnes sendiri. Ada yang produk kesihatan, dan lain2 lagi.

Namun selama ini saya menggunakan tools offline dan tools marketing yg biasa2 je
utk kembangkan bisnes yg sedia ada, bila terjumpa STIFORP ni..
 tools yg disediakan sangat best dan terbaek!
dan memandangkan STIFORP ni boleh membantu menambah
income utk bisnes yg sedia ada, why not sy mencuba..


dan ternyata lepas sy dah faham cara penggunaan STIFORP
ni mmg ianya sgt membantu kerna sy tak perlu susah2 utk promo byk2 jenis program dlm satu masa.. 


hanya melalui STIFORP sy dah boleh kembangkan SEMUA bisnes saya dalam satu program dan STIFORP sangat lengkap

dengan adanya sistem autoresponder, webinar, video presentasi dan contact manager.. semua tools yg sy perlukan ada di STIFORP.


dan yg paling best adalah BONUS..!!


YA !
disamping menggunakan STIFORP utk kembangkan bisnes sedia ada, saya juga boleh menambah income melalui STIFORP dgn bonus plan yg sgt simple dan menarik.



Jangan lupa UPGRADE ya bagi memastikan anda
dapat mengunci kedudukan anda!

0 comments:

Post a Comment