Subscribe:

Ads 468x60px

Sunday, July 1, 2012

TAHNIAH Zamora! New 4 Star Leader PowerTeam!


Rezeki datang ketika sedang membantu rakan-rakan yang lain buat perniagaan stiforp. Sedang beliau buat Group Coaching di Setia Tropika, JB, tiba-tiba dapat email menyatakan beliau kini sudah Ranking 4 Star!


"The more you give, the more you get back!"

Beliau bukannya fulltime, bukannya ada masa nak online sangat.. Tapi, beliau buat bisnes stiforp ni dengan kesungguhan yang luar biasa!

Beliau juga berikan komitmen untuk mengadakan personal coaching di Setia Tropika, JB untuk ahli Power Team,


Makin hari, makin ramai yang mula naik ke ranking 4 Star, iaitu satu-satunya ranking yang bukan pada nama saja.. TAPI, ranking yang membuatkan orang giler nak ranking ni. Sebab apa? Sebab layak satu lagi bonus  4 STAR INFINITY BONUS!

Setiap ahli baru dalam rangkain beliau, samada beliau sendiri yang enroll, atau sesiapa saja, tak kira dilevel keberapa sekalipun, maka beliau akan dapat tambat USD1 setiap orang.. Dengan speed yang laju sekarang, seminggu ada dalam 100 - 300 new members. Maka, free-free dapat EXTRA usd300 (tak termasuk bonus utama yang lain)

Bonus ini dibayar mingguan! Setiap khamis 4 pagi waktu malaysia, cek saja email, dapat duit!

Beliau merupakan ahli ke-4 mendapat ranking 4 Star dalam group PowerTeam! Tahniah diucapkan... Jangan pernah jemu untuk memberikan ILMU kepada yang lain :)


1 comments:

Unknown said...

As salam..ade lagi x bengkel2 utk stiforp y akn dtg? saye xsempat hadiri bengkel stiforp y lepas. bharap sangat dapat belajar sal stiforp. kalau ade bengkel tolog update ye..xpon email akumyra@yahoo.com..thanks

Post a Comment