Subscribe:

Ads 468x60px

Tuesday, May 8, 2012

STIFORP: Baru Masuk GEAR 1, Closing 8 NEW PAID MEMBERS dalam 1 HARI!

Ini bukan main-main lagi. Apabila "tools" dari STIFORP ini membuatkan ramai networkers atau penggiat MLM mula jatuh cinta. Kerana ianya bukan sekadar keperluan, malah, jika kita kembangkan ILMU dan bisnes ini, akan jadi lebih LUMAYAN......

Tapi, ada juga yang mengambil kesempatan hanya sekadar duduk diam-diam saja. Kunci kedudukan dengan Upgrade USD49.95 Atau USD150 (utk 1 tahun). Oleh kerana duduk dalam "Power TEAM" STIFORP, maka dapatlah limpahan yang bertubi-tubi.

YA, setiap seorang yang diberikan dalam rangkaian anda, anda dapat 2.5%! Tanpa syarat anda perlu menaja. Maksudnya, jika tidak menaja pun still boleh dapat income. Tapi ciput lah. Siapa sabar, ciput ke, siapa nak bagi..? Kalau kumpul setiap hari...? Lama-lama baanyak jugak kan...?

Nak bonus besar, jadi macam "Power Team". Usaha sungguh-sungguh tanpa jemu. Belajar dan berguru setiap hari. Hasilnya, hanya dalam 1 Hari.....


Ini adalah PERSONAL ENROLL saja... tak termasuk limpahan spill-over dari team leader dan juga tidak termasuk rangkaian menduplikasi....

Bonus ini di panggil SPONSOR BONUS. Maksudnya, jika ada ahli baru sertai dan upgrade ke Paid Member STIFORP, maka setiap seorang kita akan dapat USD25! Bersamaan RM75.

Kalau 8 orang...? Sudah USD200 = RM700 dalam 1 HARI je... Dan ini tak sampai satu minggu lagi pun kami join...

Dan ahli PowerTeam dah mula bergerak dan ramai juga akan masuk income mulai esok. Minima USD4 PASTI akan dapat... kerana diberi oleh company di kaki powerline kita.

SILA UPGRADE HARI INI JUGA!

Jangan biarkan peserta yang lain daftar lewat dan memintas anda! Anda berhak menerima 2.5% setiap seorang setiap bulan! Bukannya sekali je... TIAP-TIAP bulan selagi mana mereka guna pakai tools bisnes STIFORP samada untuk majukan bisnes sedia ada atau pun gunakan untuk sistem STIFORP.

BERAPA HARGA NAK BAYAR?

Ada 2 Pakej.
1. Pakej sebulan: USD49.95 ~ RM160(pasif sehingga 12 level)
2. Pakej setahun: USD149.95~RM480 (jimat 20%, naik rank 3 star, pasif sehingga 14 level)


CARA UPGRADE:

1. Login di http://stiforp.com/login
2. Masukkan email anda di bahagian pre enrolless.
3. Klik "JOIN" (atas kanan)
4. Isikan maklumat kad debit/ kredit anda.

# Bahagian alamat "state" letakkan singkatan 3 HURUF Negeri anda. (cth: Selangor: SEL)
# Jika guna kad debit, pilih payment option sbg "Credit Card". Pilih jenis visa/master card.


Selamat Maju Jaya!

0 comments:

Post a Comment