Subscribe:

Ads 468x60px

Monday, March 19, 2012

LinkBucks: Paid To Click Program (FREE to JOIN)

Jika anda ingin menjana extra income (side income) atau wang tambahan sekitar USD2-USD5 per day (tak banyak pun, tapi dah namanya extra income, kenalah multiple source), ada projek terbaru...!!


Linkbucks....



Pernah dengar?

Berbeza dengan Hits4Pay yang dapat duit hanya dengan klik iklan dalam email (baca entry ini), tetapi, Linkbucks ibarat Google Adsense ataupun Bidvertiser. Yang mana program pengiklanan ini anda akan dibayar jika anda meletakkan iklan ke laman blog anda.

Bukan itu saja, kalau anda tiada blog, anda boleh promote apa jua links yang anda suka, seperti link download, link artikel dan lain2. Pastikan anda set link anda dahulu. Bila orang klik saja link tersebut, anda akan dapat sekitar USD1 untuk 200 - 400 klik. Lagi banyak klik, lagi buat $$$.

Bonus Referal 3 Level Sampai Bila-Bila!

Ini PALING BEST dalam sejarah program paid to click ini. Linkbucks akan membayar anda jika anda ajak rakan join sekali benda FREE nih. Itu dinamakan referal program.

Setiap rakan anda join, income mereka setiap bulan, anda akan dapat 20% sampai bila-bila selagi rakan anda buat duit di Linkbucks ini. Ini kira level 1 lah kan.

Dan, rakan-rakan anda ini, promote lagi untuk rakan kepada rakan mereka, dan diorg pun join sekali, anda juga LAYAK untuk bonus refereal level ke-2 iaitu 10%. Banyak ni.

Dan level ke-3, anda akan dapat 2%.

Cuba bayangkan kalau seorang kawan anda join bisnes ni hanya dapat USD20 saja setiap bulan. Anda comfirm2 dapat USD4 (20%).

Itu baru sorang je, dan baru level 1.

Kalau 10 orang? dah dapat usd40! kalau 20 orang? dah USD80. Yang penting kene RAJIN. Buat dan Follow macam Power Team buat. Anda akan dapat hasil yang sama.

Kalau level ke-2 ada 50 orang? kalau level 3 ada 100 orang??

Bukan ratusan lagi dah der.... ribuan USD... saya ulang... US Dollars!

Payment akan dibayar setiap 2 minggu melalui PayPal atau AlertPay.

Jom JOIN BERSAMA POWERTEAM!!!
DAFTAR SEKARANG!!

1 comments:

Anonymous said...

peace and i try to proceed here..

Post a Comment